Słodycze reklamowe jako nagrody w konkursie

Słodycze reklamowe
Słodycze reklamowe

Gadżety reklamowe przydają się nie tylko w czasie trwania kampanii reklamowej, ale również jako wsparcie różnego rodzaju akcji, które przedsiębiorstwa organizują. Można je na przykład wykorzystać jako element nagrody, którą otrzymają uczestnicy konkursu. Wszak niektóre przedsiębiorstwa, a także stacje radiowe czy telewizyjne, regularnie przeprowadzają dla swoich odbiorców mniejsze lub większe konkursy. Dlatego właśnie dobrze jest do nagrody głównej dodać również jakieś inne drobne upominki. W tym wypadku dodatkowo będą one stanowiły gadżety reklamowe, pod warunkiem oczywiście, że zostaną do tego zadania odpowiednio przygotowane. Chodzi o to, by na opakowaniu tych produktów znajdowały się nadruki promujące daną markę lub jej ofertę dla klientów.Dlatego właśnie w takiej sytuacji warto wybierać słodycze reklamowe, ponieważ każdy je lubi i na pewno będą atrakcyjnym wsparciem kampanii reklamowej, a jednocześnie dodatkiem do prezentu. Nie mniej jednak skoro mają to być słodycze jako nagrody w konkursie, to wiadomo, że nie mogą być jakieś malutkie. Chodzi o to, by jako gadżety reklamowe wybierać nieco większe słodycze, jak chociażby czekolada, bombonierka czy też opakowanie z ciastkami, czy cukierkami. Jednym słowem nie wypada wręczać uczestnikom konkursu po jednym cukierku, gdyż w ogóle nie byłoby to skuteczne wsparcie kampanii reklamowej. O wiele lepiej prezentować się będzie opakowanie z kilkunastoma cukierkami, na których można nadrukować takie same lub różne grafiki promocyjne.

Jeśli słodycze reklamowe mają być jednocześnie elementem nagrody w konkursie, to na nadruku jak najbardziej można o tym wspomnieć. Chodzi o to, by znalazła się tam informacja, odnoście do konkursu i ewentualnych jego szczegółach. Można także na gadżetach umieścić podziękowanie za udział w konkursie lub tez gratulacje za zajęcie konkretnego miejsca w tym zadaniu.

Jednym słowem, by Słodycze reklamowe mogły spełniać funkcję nagrody w konkursie, to powinno się o nim wspominać na nadruku, który jest na nich umieszczane. Dzięki temu całość wydaje się jeszcze bardziej atrakcyjna, a co za tym idzie może być skuteczniejszym gadżetem reklamowym.